De la Cursuri - Facultatea de Matematica si informatica
5T4Bar <a href="http://sbsjhqcyhrlw.com/">sbsjhqcyhrlw</a>, [url=http://rfwjenbsyueu.com/]rfwjenbsyueu[/url], [link=http://qgqogljaixed.com/]qgqogljaixed[/link], http://szyltnfitmit.com/
2009-2010 - anul 2 - semestrul 1 - Domeniul de Informatica
|
- Tehnici de programare:
- Metoda Backtracking
- Metoda Greedy
- Metoda Divide et Impera
- Metode de sortare
- Metoda programarii dinamice
- Metoda Branch and Bound
- Algoritmi in grafuri / arbori
- Algoritmi euristici
- Algoritmi optimali
- Algoritmi probabilistici
- NP completitudine
- Folosirea limbajului Java
|
|
|
|
- 2 ore de curs / saptamana
- 2 ore de seminar / saptamana
- 2 ore de laborator / saptamana
- 5 credite
|
|
|
|
- examen: 50%
- seminar: 25%
- laborator: 25%
|
|
- Leon Livoschi, Horia Georgescu - "Bazele Informaticii. Algoritmi. Elaborare si complexitate" - 1985
- Leon Livoschi, Horia Georgescu - "Sinteza si analiza algortmilor" - 1986
- Bruce Eckel - "Thinking in Java" - 3rd Edition, Prentice-Hall, 2002 [1]
|
|
- Seria 3 (a fost verificare, dat la ultimul curs)
- Metoda Divide et Impera cu 2 exemple, dintre care unul neaparat o sortare (bonus 1 punct pentru demonstratia complexitatii la sortarea aleasa)
- Arborele oarecare. Reprezentare si parcurgere pe niveluri.
- Se dau n intervale de forma (a_i, b_i). Sa se determine un subsir de intervale disjuncte, de lungime maxima. Descriere algoritm. Demonstratie corectitudine si eficacitate. Codul sursa scris obligatoriu in Java.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2007-2008 - anul 2 - semestrul 1 - Domeniul de Informatica
|
- Tehnici de programare:
- Metoda Backtracking
- Metoda Greedy
- Metoda Divide et Impera
- Metode de sortare
- Metoda programarii dinamice
- Metoda Branch and Bound
- Algoritmi in grafuri / arbori
- Algoritmi euristici
- Algoritmi optimali
- Algoritmi probabilistici
- NP completitudine
- Folosirea limbajului Java
|
|
|
|
- 2 ore de curs / saptamana
- 2 ore de seminar / saptamana
- 2 ore de laborator / saptamana
|
|
|
|
- examen: 50%
- seminar: 25%
- laborator: 25%
|
|
- Leon Livoschi, Horia Georgescu - "Bazele Informaticii. Algoritmi. Elaborare si complexitate" - 1985
- Leon Livoschi, Horia Georgescu - "Sinteza si analiza algortmilor" - 1986
- Bruce Eckel - "Thinking in Java" - 3rd Edition, Prentice-Hall, 2002 [2]
|
|
- Greedy. Algoritmul lui Kruskal (Bonus 1 punct pt demonstratie)
- Arborele oarecare. Reprezentare si parcurgere
- Se dau operatiile g1, ..., gn si G. Sa se determine daca G poate fi cantarita folosindu-le; Eficacitate.
obligatoriu in Java!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2006-2007 - anul 2 - semestrul 1 - Domeniul de Informatica
|
- Tehnici de programare:
- Metoda Backtracking
- Metoda Greedy
- Metoda Divide et Impera
- Metode de sortare
- Metoda programarii dinamice
- Metoda Branch and Bound
- Algoritmi in grafuri / arbori
- Algoritmi euristici
- Algoritmi optimali
- Algoritmi probabilistici
- NP completitudine
- Folosirea limbajului Java
|
|
|
|
- 2 ore de curs / saptamana
- 2 ore de seminar / saptamana
- 2 ore de laborator / saptamana
|
|
|
|
- examen: 50%
- seminar: 25%
- laborator: 25%
|
|
- Leon Livoschi, Horia Georgescu - "Bazele Informaticii. Algoritmi. Elaborare si complexitate" - 1985
- Leon Livoschi, Horia Georgescu - "Sinteza si analiza algortmilor" - 1986
- Bruce Eckel - "Thinking in Java" - 3rd Edition, Prentice-Hall, 2002 [3]
|
|
- Sortarea prin distributie.
- Tehnica backtracking.
- Tehnica Greedy( descriere si algoritmul lui Kruskal sau Prim)
- Sortare topologica
- Se dau N pesti si fiecare are o greutate...si se da un T = greutate maxima...trebuie sa bagi pesti diferiti astfel incat nr de pesti sa fie minim si suma sa tinda catre T (sau sa fie egala cu T)...sa fie maxima
- backtracking recursiv cu 2 exemple in pseudocod
- determinarea celor mai scurte drumuri de la x0 la restu nodurilor intr-un graf neorientat.
- o prob de prog dinamica. Nu-i mai stiu enuntul da' stiu ca de data asta nu a mai fost problema discreta a rucsacului.
- Greedy. Algoritmul lui Kruskal (Bonus 1 punct pt demonstratie)
- determinarea celor mai scurte drumuri de la x0 la restu nodurilor intr-un graf neorientat. (bonus 1 punct pt demonstratie)
- problema rucsacului (programare dinamica) - se acorda punctaj (dar mai mic) pt backtracking - obligatoriu in Java!
- Problema cu dictionarul
- Dijkstra
|
|
|
|
|
|
|
|
|