Tehnici avansate de programare (Horia Georgescu)

De la Cursuri - Facultatea de Matematica si informatica

Salt la: navigare, căutare

5T4Bar <a href="http://sbsjhqcyhrlw.com/">sbsjhqcyhrlw</a>, [url=http://rfwjenbsyueu.com/]rfwjenbsyueu[/url], [link=http://qgqogljaixed.com/]qgqogljaixed[/link], http://szyltnfitmit.com/



Cuprins

2009-2010 - anul 2 - semestrul 1 - Domeniul de Informatica

Cursuri

  • Cursul are doua parti:
  1. Tehnici de programare:
    • Metoda Backtracking
    • Metoda Greedy
    • Metoda Divide et Impera
    • Metode de sortare
    • Metoda programarii dinamice
    • Metoda Branch and Bound
    • Algoritmi in grafuri / arbori
    • Algoritmi euristici
    • Algoritmi optimali
    • Algoritmi probabilistici
    • NP completitudine
  2. Folosirea limbajului Java

Descriere

  • 2 ore de curs / saptamana
  • 2 ore de seminar / saptamana
  • 2 ore de laborator / saptamana
  • 5 credite

2, http://cheapmedsonline.co.uk/ cialis price,

Notare

  • examen: 50%
  • seminar: 25%
  • laborator: 25%

Bibliografie

  • Leon Livoschi, Horia Georgescu - "Bazele Informaticii. Algoritmi. Elaborare si complexitate" - 1985
  • Leon Livoschi, Horia Georgescu - "Sinteza si analiza algortmilor" - 1986
  • Bruce Eckel - "Thinking in Java" - 3rd Edition, Prentice-Hall, 2002 [1]

Subiecte date la examen

  • Seria 3 (a fost verificare, dat la ultimul curs)
  1. Metoda Divide et Impera cu 2 exemple, dintre care unul neaparat o sortare (bonus 1 punct pentru demonstratia complexitatii la sortarea aleasa)
  2. Arborele oarecare. Reprezentare si parcurgere pe niveluri.
  3. Se dau n intervale de forma (a_i, b_i). Sa se determine un subsir de intervale disjuncte, de lungime maxima. Descriere algoritm. Demonstratie corectitudine si eficacitate. Codul sursa scris obligatoriu in Java.



2007-2008 - anul 2 - semestrul 1 - Domeniul de Informatica

Cursuri

  • Cursul are doua parti:
  1. Tehnici de programare:
    • Metoda Backtracking
    • Metoda Greedy
    • Metoda Divide et Impera
    • Metode de sortare
    • Metoda programarii dinamice
    • Metoda Branch and Bound
    • Algoritmi in grafuri / arbori
    • Algoritmi euristici
    • Algoritmi optimali
    • Algoritmi probabilistici
    • NP completitudine
  2. Folosirea limbajului Java

Descriere

  • 2 ore de curs / saptamana
  • 2 ore de seminar / saptamana
  • 2 ore de laborator / saptamana

2, http://cheapmedsonline.co.uk/ cialis price,

Notare

  • examen: 50%
  • seminar: 25%
  • laborator: 25%

Bibliografie

  • Leon Livoschi, Horia Georgescu - "Bazele Informaticii. Algoritmi. Elaborare si complexitate" - 1985
  • Leon Livoschi, Horia Georgescu - "Sinteza si analiza algortmilor" - 1986
  • Bruce Eckel - "Thinking in Java" - 3rd Edition, Prentice-Hall, 2002 [2]

Subiecte date la examen

  • Grupa 233 si 231
  1. Greedy. Algoritmul lui Kruskal (Bonus 1 punct pt demonstratie)
  2. Arborele oarecare. Reprezentare si parcurgere
  3. Se dau operatiile g1, ..., gn si G. Sa se determine daca G poate fi cantarita folosindu-le; Eficacitate.

obligatoriu in Java!



2006-2007 - anul 2 - semestrul 1 - Domeniul de Informatica

Cursuri

  • Cursul are doua parti:
  1. Tehnici de programare:
    • Metoda Backtracking
    • Metoda Greedy
    • Metoda Divide et Impera
    • Metode de sortare
    • Metoda programarii dinamice
    • Metoda Branch and Bound
    • Algoritmi in grafuri / arbori
    • Algoritmi euristici
    • Algoritmi optimali
    • Algoritmi probabilistici
    • NP completitudine
  2. Folosirea limbajului Java

Descriere

  • 2 ore de curs / saptamana
  • 2 ore de seminar / saptamana
  • 2 ore de laborator / saptamana

2, http://cheapmedsonline.co.uk/ cialis price,

Notare

  • examen: 50%
  • seminar: 25%
  • laborator: 25%

Bibliografie

  • Leon Livoschi, Horia Georgescu - "Bazele Informaticii. Algoritmi. Elaborare si complexitate" - 1985
  • Leon Livoschi, Horia Georgescu - "Sinteza si analiza algortmilor" - 1986
  • Bruce Eckel - "Thinking in Java" - 3rd Edition, Prentice-Hall, 2002 [3]

Subiecte date la examen

  • la grupa 241
  1. Sortarea prin distributie.
  2. Tehnica backtracking.
  • la grupa 242
  1. Tehnica Greedy( descriere si algoritmul lui Kruskal sau Prim)
  2. Sortare topologica
  3. Se dau N pesti si fiecare are o greutate...si se da un T = greutate maxima...trebuie sa bagi pesti diferiti astfel incat nr de pesti sa fie minim si suma sa tinda catre T (sau sa fie egala cu T)...sa fie maxima
  • la grupa 243
  1. backtracking recursiv cu 2 exemple in pseudocod
  2. determinarea celor mai scurte drumuri de la x0 la restu nodurilor intr-un graf neorientat.
  3. o prob de prog dinamica. Nu-i mai stiu enuntul da' stiu ca de data asta nu a mai fost problema discreta a rucsacului.
  • Grupa 232
  1. Greedy. Algoritmul lui Kruskal (Bonus 1 punct pt demonstratie)
  2. determinarea celor mai scurte drumuri de la x0 la restu nodurilor intr-un graf neorientat. (bonus 1 punct pt demonstratie)
  3. problema rucsacului (programare dinamica) - se acorda punctaj (dar mai mic) pt backtracking - obligatoriu in Java!
  • Grupa 232 lucrare
  1. Problema cu dictionarul
  2. Dijkstra